Preklad jadra (new)

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Pátek Prosinec 14 17:30:42 CET 2001

Zdar
Je evidentne videt, ze nejste prilis znaly ;( proto by jste mel dat na
rady, ktere vam byly poskytnuty !
Nainstalujte si kgcc - opravdu to neni soucast KDE :) - a pokud chcete
prelozit jadro, ktery neni z RH distribuce tak proverte v Makefile ze se
pouzije prave prekladac kgcc a ne gcc (nektery pozdejsi jadra to jiz mely
zarizeny automaticky, ale nevim od kteryho to bylo.)
No a pak by vam to melo jit prelozit (pokud samozrejme neudelate nejakou
jinou - dalsi - chybu).

Good Luck !

Martin