lilo + linux + windows 95 + windows 2000

Miroslav_Cipel na rubena.cgs.cz Miroslav_Cipel na rubena.cgs.cz
Pátek Prosinec 14 14:43:35 CET 2001

Dobry den,

 mam pocitac s 8 GB diskem. Na nem jsem vytvoril 4GB partisnu FAT32 a
nainstaloval Windows 95 a pote na to same misto i Windows 2000. Vsechno
fungovalo jak melo - pri startu jsem si z menu vybiral jestli chci spustit
Windows 2000 nebo 95. Pote jsem nainstaloval Linux - nabootoval jsem z CD s
Linuxem a pri instalaci jsem vytvoril partisnu pro system a pro swap. Po
restartu me ted nabehne  Lilo a v nem mam na vyber Linux a Dos. Linux
funguje dobre ale kdyz si vyberu Dos nabehne me menu z Windows 2000 s
vyberem jestli chci spustit Windows 2000 nebo Windows 95. Pokud vyberu
Windows 95 skoncim s chybou. Pokud vyberu Windows 2000 tak v poradku
nabehnou. Tak by me zajimalo jak to udelat aby fungovaly i Windows 95 ?

M. Cipel