Sporitelna (was Re: Internetbanking (Re: IPB Homebanking))

Petr Cahyna Petr.Cahyna na i.cz
Pátek Prosinec 14 17:14:06 CET 2001

Oto Buchta wrote:

> Mam pro Vas jednoduche nasmerovani : Od zari maji xicht kompatibilni pouze s
> MSIE, a to jeste ne vsemi verzemi. Ja to ale provozuju pod NN 4.78 ze SuSE
> 7.3 (jelo mi to i na 4.7x ze SuSE 7.1 i 7.2), musim k tomu ale pouzivat
> specialni gryf:
>
> Pred zadanim http://online24.casa.cz je treba si otevrit nove okno a v nem
> zadat about:plugins(). Okno zmensit a poslat na kraj obrazovky tak, aby bylo
> videt tlacitko Obnovit.
>
> Po kazdem kliknuti v aplikaci InternetBankingu klinku na ono tlacitko Obnovit
> v okne s vypisem plugnu a ouha, ono se to zobrazi.

> [...]

DOKONALY ! Diky za radu - funguje to :-) ! No to je feature ;-D ...

Jeste dalsi info ... ted komunikuju telefonicky s p.Mazancem a jemu to
skutecne funguje! Ma jdk-1.1.1 a jezdi to pod konquerorem (!) a netscape
6.1 v Mdk-8.1 (coz mam taky i kdyz to by na to vliv mit nemelo). No
naprosto jsem nechapal (a on taky ne, proc mi to nejede :-) ), az jsem
si vsimnul v java consoli, ze mi odmita https ... ze nemam 'jsse' modul,
ktery ted jdu stahnout a vyzkouset. Pak poreferuju.

S tou helpline (teda nejdrive s jednim, ted s druhym clovekem) ve
sporitelne jsem si vymenoval maily a z nich vyplyva, ze s tim maji velke
potize, ale 'pry' (otazka je jestli to neni pouze zbozne prani) technici
od nich podali navrh na schvaleni nove verze, ktera by mela podporovat
vsechny ty mozne explorery :-) , netscape 4 i 6, mozillu a ja jim
navrhoval jeste zvazit operu. Komunikovali jsme i s ombudsmanem ceske
sporitelny a on na dve iterace navrhl jednoduche reseni - ze stahnou z
webu tu podporu netscape a pridaji tam nutnost pouziti windows. Na to
jsem poslal na jejich patricna mista, ze toto vyjadreni povazuji za
spatny vtip a realne uvazuju o zmedializovani a zverejneni veskere
mailove korespondence a jejich slibu za minulych pul roku. Protoze jsem
ale narazil na ochotneho cloveka na jejich helpline, jeste jsem s tim
pockal... pokud by to nekoho zajimalo, tak mailem na me :-) ...

						caha

--
=====  |**  ___  ____     =============== | V Olsinach 75,Prague 10