Sporitelna (was Re: Internetbanking (Re: IPB Homebanking))

Oto Buchta tapik na neo.cz
Pátek Prosinec 14 14:20:56 CET 2001

Dne pá 14. prosinec 2001 11:27 Petr Cahyna napsal(a):

> jezismarja v cem ?! ja se s tim lopotim a dopisuju s nima uz pul roku.
> Zkousel jsem to v netscape 4.7x, mozilla 0.9.x s nastavenim pres squida
> i bez nej, ... S jakou jakou javou (runtime nebo devel? , verze?, ...)
> to jezdite ?
>
> Zacyklil jsem se a potrebuju vykopnout z problemu a nasmerovat ...

Mam pro Vas jednoduche nasmerovani : Od zari maji xicht kompatibilni pouze s
MSIE, a to jeste ne vsemi verzemi. Ja to ale provozuju pod NN 4.78 ze SuSE
7.3 (jelo mi to i na 4.7x ze SuSE 7.1 i 7.2), musim k tomu ale pouzivat
specialni gryf:

Pred zadanim http://online24.casa.cz je treba si otevrit nove okno a v nem
zadat about:plugins(). Okno zmensit a poslat na kraj obrazovky tak, aby bylo
videt tlacitko Obnovit.

Po kazdem kliknuti v aplikaci InternetBankingu klinku na ono tlacitko Obnovit
v okne s vypisem plugnu a ouha, ono se to zobrazi.

Na tuto flignu jsem prisel nahodou, kdyz jsem zjistoval (pri zobrazeni sedeho
okna a napisu dokument:done), zda mam vubec zapnutou Javu ci nikoli a jestli
tam mam plugin od Sunu nebo ne. Nemel jsem a po zobrazeni info o pluginech se
to rozjelo!

> hmm, ja ji jeste musel koupit za 1200,- :-( a navic jsem to neprostouch...

Sakrys, ja taky. A kdybych vedel dopredu, jaky je top bastl, ani bych ty
penize nedaval :-(

--
Oto 'tapik' Buchta