Problem s bootem z IDE disku

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Prosinec 15 07:53:50 CET 2001

On Fri, 14 Dec 2001, Petr Simek wrote:

> Dobry den,
>
> nainstaloval jsem si RH7.2 na starsi IDE disk 2GB na novejsim stroji
> s PII . Pak jsem ho prendal do ciloveho stroje - 486DX/66 16MBram
> s ISA radicem IDE a FDD na ISA karte. Linux mi nechce naskocit, tedy
> nebootuje se kernel a kdyz detekuje IDE tak pise :
>
> Partition check:
>  hda :

To znamená že jádro se spustilo když chce detekovat disky.

> Nevite jak by se to dalo zprovoznit ?

Protože jste to instaloval na jiném PC tak přeinstaloval jste tam balíčky
které jsou pro jiný PC tj xxx.i686.rpm za xxx.i386.rpm ?
Kernel, knihovny atd....

A co skusit parametry ide0=noautotune nebo serialize

|            Ostrava                     |
| e-mail soban(zavináč)centrum(tečka)cz  |