Problem s bootem z IDE disku - Vyreseno

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Prosinec 17 11:23:59 CET 2001

On Fri, 14 Dec 2001, Radek Procházka wrote:

> Tim to si myslim nebude, ja mam uplne stejny problem.
> Jen dodam ze s RH6.2 mi to na stejnem stroji v pohode jelo...

Zdravim,

nakonec jsem v zoufalstvi zkusil udelat novou instalaci primo na tom
inkriminovanem stroji a pri spusteni fdisku to zacalo vypisovat zase
ty chybove hlasky. Nicmene mezi jinymi se tam objevilo neco jako spurious
irq7 . No a ten radic na ISA desce obsahoval i LPT port. Tak jsem vymenil
tu desku isa radice winbond plny rozmer za nejakou cinu o polovicnim rozmeru
a vse funguje. Takze si ten kernel 2.4 nerozumel s tim radicem, respektive
na nem asi blblo irq7 pro printer port....