rpm 3.0.3

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Prosinec 15 07:39:02 CET 2001

On Wed, 12 Dec 2001, Hynek Rehor wrote:

> Je potreba nainstalovat novou verzi rpm (verzi 4). Najdete ji napr. na
> ftp://sunsite.mff.cuni.cz/MIRRORS/rpm.redhat.com/pub/rpm/test-4.0.3. Je
> potreba stahnout balicek pro prislusnou disribuci RedHatu (v pripade,ze
> vase distribuce je starsi (napr. 6.x), updatovaci balicek musi byt ve
> verzi 3, tak aby sel na vasem systemu naistalovat). Ve vasem pripade to
> pravdepodobne bude rpm-4.0.3-1.03.6x.i386.rpm. Pote uz budete schopen
> instalovat balicky rpm verze 4.
>
> Hynek Rehor, ZCU FAV

Silně nedoporučuji.

Stačí si stáhnout poslední balíček verze 3 který umí i verzi 4 a stím
vystačíte.

Když jsem instaloval verzi 4 do RH6.x musel jsem doinstalovat další veci a
i když to chodilo tak to blblo, třeba v mc se balíček nedal otevřít a
pod...
Tak jsem se na to vykašlal a vše vrátil spátky a nechal poslední verzi
rpm3 která umí i rpm4.

Pozdejí jsem změnil verzi na vyšší a tam již rpm4 je.

|            Ostrava                     |
| e-mail soban(zavináč)centrum(tečka)cz  |