rpm 3.0.3

Hynek Rehor rehor na students.zcu.cz
Středa Prosinec 19 00:41:14 CET 2001

> Silně nedoporučuji.
>
> Stačí si stáhnout poslední balíček verze 3 který umí i verzi 4 a stím
> vystačíte.
>
> Když jsem instaloval verzi 4 do RH6.x musel jsem doinstalovat další veci a
> i když to chodilo tak to blblo, třeba v mc se balíček nedal otevřít a
> pod...
> Tak jsem se na to vykašlal a vše vrátil spátky a nechal poslední verzi
> rpm3 která umí i rpm4.
>
> Pozdejí jsem změnil verzi na vyšší a tam již rpm4 je.

Zdravim,

v mem pripade vse funguje bez problemu, je pravda, ze jsem musel
naistalovat jeste neco (ted si nezpominam co presne, vse jsem nasel bez
problemu na rpmfind)... Mam RedHat 6.2 a vsechny nove balicky jsem zatim
naistaloval.

To ze verzi 4 umi i nova trojkova verze rpm jsem nevedel, proto jsem
resil tim upgradem na verzi 4...

Hynek