jak vytvorit /dev/svga

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Prosinec 15 08:41:08 CET 2001

On Fri, 14 Dec 2001, damned wrote:

> dobry den,
>
> uz si tu druhy den lamu hlavu s vytvorenim /dev/svga.

Já žádné takové zařízení nemám.

> nainstaloval jsem si kernel 2.2.19, kernel-video-svgalib_helper a
> svgalib (kvuli zavislostem hry doom)
>
> nicmene, pokud chci hrat dooma v konzoli, vyzaduje po me pritomnost
> zarizeni /dev/svga (resp. zarizeni definovaneho v
> /etc/vga/libvga.config)

V /etc/vga/libvga.config žádné zařízení /dev/svga nemám, mám tam pouze
řádky s chipset které mám zaremované samo si zjistí typ.

Takže nebude to spíš problém že dooma spouštíš jako normální uživatel ?
Přímý přístup na konzoli může mít pouze root. Skus doom spustit jako root
a uvidíš pokud pošlape budeš muset zajistit aby příslušný uživatel co chce
hrát dooma měl přístup k grafice.

|            Ostrava                     |
| e-mail soban(zavináč)centrum(tečka)cz  |