jak vytvorit /dev/svga

damned lek.pbpe na cbox.cz
Sobota Prosinec 15 18:02:01 CET 2001

dobry den,

ja dooma spoustim jako root. spoustim ho z /usr/games pomoci rundoom.

zacne se normalne nacitat (takovy ty Init_ hlasky), ale pak to dorazi k
radku:

Svgalib: cannot open /dev/svga
Starting mouse console services   [OK]

... a pak se to utne.

do /etc/vga/ jsem nakopiroval libvga.config dodavanej spolu s doom_em.
ale jelikoz se to utne az za nactenim mysi, nemuze to byt myskou?
zkousel jsem v ~/.doomrc zmenit "use_mouse  0", ale zadna zmena ...:o(

v X_kach mi doom bezi (bohuzel jenom pri 256 barvach) => jestli nebude
problem napr. s mysi ...

diky, cezi