redhad 7.1 + Ntfs

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Neděle Prosinec 16 00:47:42 CET 2001

Dne so 15. prosinec 2001 21:17 jste napsal(a):

> Modul v jadre neni, protoze jsou nem chyby. Zapis je nebezpeny a cteni
> muze privodit take problemy.

No, ja bych to s problemy (az na 2.4.9 - na to pozor) nevidel tak zle. Jsou
distribuce,  kde je normalne prelozen. Pouzivam to (nejen ja) uz velmi dlouho
a problemy prakticky nejsou. V xconfigu jadra uz neni modul oznacen za
experimentalni, jako tomu byvalo driv.

K zapisu jsem se ovsem nikdy nodhodlal, protoze to je pro zmenu
oznaceno jako nebezpecne. ;-)

                        Miroslav Lednicky