redhad 7.1 + Ntfs

Neděle Prosinec 16 13:55:48 CET 2001

On Sat, 15 Dec 2001, Stanislav Meduna wrote:

> On Sat, 15 Dec 2001 20:17:55 +0000 (UTC), Milan Kerslager wrote:
>
> :> Nutno prelozit jaderny modul pro NTFS (ntfs.o) - v RH standardne neni.
>
> : Modul v jadre neni, protoze jsou nem chyby. Zapis je nebezpeny a cteni
> : muze privodit take problemy.
>
> Mas nejaky pointer na blizsie info? Prave som v situacii,
> ze distribucne jadro RH chodi, ale jadro velmi podobne, ovsem
> s ntfs.o (staci r/o) pomerne rychlo zatuhne.

V Bugzille je zaznam, ze NTFS neprojde QA. Pokud by tam byl, rucili by z
funkcnost a museli by ho opravit (kdyz uz vedi, ze jsou v nem chyby).

> Je to na krotitelov duchov, lebo s vanilla 2.4.9 som na rovnakom
> stroji NTFS bez najmensich problemov pouzival...
>
> : Prelozte si distribucni jadro a pridejte volbu NTFS:
>
> No to som prave urobil. Koho to zaujima, bug report 57561.

Nedavno tady byla zuriva debata o tom, ze by jadro melo byt funkcni a
nemeli by tam byt veci, ktere funkcni nejsou. NTFS nebylo v RH co ja
pamatuju a porad je stejny duvod - proste to neni funkcni. Pokud to nekdo
chce pouzivat, pak na svoje riziko.

Nebo by to nekdo musel opravit.

> Mimochodom, netusis, preco vyhodili z distribucie tin?

Licencni problemy.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz