redhad 7.1 + Ntfs

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Prosinec 15 22:13:50 CET 2001

On Sat, 15 Dec 2001 20:17:55 +0000 (UTC), Milan Kerslager wrote:

:> Nutno prelozit jaderny modul pro NTFS (ntfs.o) - v RH standardne neni.

: Modul v jadre neni, protoze jsou nem chyby. Zapis je nebezpeny a cteni
: muze privodit take problemy.

Mas nejaky pointer na blizsie info? Prave som v situacii,
ze distribucne jadro RH chodi, ale jadro velmi podobne, ovsem
s ntfs.o (staci r/o) pomerne rychlo zatuhne.

Je to na krotitelov duchov, lebo s vanilla 2.4.9 som na rovnakom
stroji NTFS bez najmensich problemov pouzival...

: Prelozte si distribucni jadro a pridejte volbu NTFS:

No to som prave urobil. Koho to zaujima, bug report 57561.

Mimochodom, netusis, preco vyhodili z distribucie tin?

Zdravi
--
                                  Stano