redhad 7.1 + Ntfs

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Neděle Prosinec 16 12:01:57 CET 2001

Dne so 15. prosinec 2001 22:13 jste napsal(a):

> :> Nutno prelozit jaderny modul pro NTFS (ntfs.o) - v RH standardne neni.
> : Modul v jadre neni, protoze jsou nem chyby. Zapis je nebezpeny a cteni
> : muze privodit take problemy.

Neni to jadro od RH 2.4.9? To bybyla znama chyba. Staci prohledat
archiv konference.  Kdyz to nefunguje, tak to tam nezakompiluji
a jsou v pohode? (Nekterym se omlouvam za tuhle poznamku.
Nic ve zlem, taky mam RH 7.1cz) Prelozil jsem si doma
2.4.16. To uz ma ext3 a NTFS je taky v pohode, tak jako driv.

> : Prelozte si distribucni jadro a pridejte volbu NTFS:
> No to som prave urobil. Koho to zaujima, bug report 57561.

Alespon to maji v bug reportu. Jadro 2.4.9 se jim nejak nepovedlo.

                    Miroslav Lednicky