XFree 4.1 + Matrox G550 + dual-head + DGA

Zdenek Havelka madloki na mail.cz
Neděle Prosinec 16 15:51:54 CET 2001

Ahoj,
        mam dva problemy:

Debian 2.2, Xfree 4.1.0.1, Matrox G550, posledni verze ovladacu ze site
Matroxu.

1. Chova se to tak, ze po spusteni X serveru uz nenabehne textova konzole,
monitor jeci, ze dostava prilis vysokou frekvenci.

Nez se mi podarilo X nakonfigurovat, aby vubec nabehly, chovalo se to tak,
ze po neuspesnem startu X serveru se sice .txt konzola objevila, ale pismena
byla temer necitelna i pri jasu monitoru nastavenem na doraz, coz pretrvalo i
po restartu OS - zmizelo to az po vypnuti/zapnuti hw.

Vi nekdo, zda je to problem hw, nebo zda to lze sw odstranit ?

2. Kdyz nahodim dual-head (chodi vyborne, jeden monitor 1152x864, druhy
1280x1024), prestane mi fungovat podpora DGI, ktera bez dual-head fungovala.

Je vubec principialne mozne provozovat dual-head s DGI ?

---
Zdenek Havelka
madloki na mail.cz