redhad 7.1 + Ntfs

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Neděle Prosinec 16 19:45:07 CET 2001

On Sun, 16 Dec 2001 16:27:24 +0000 (UTC), Milan Kerslager wrote:

: Politika RH je takova, ze za svuj produkt ruci jako firma. Pokud neco
: nefunguje, slouzi Bugzilla k tomu, aby to RH mohli opravit. Maji na to
: vyclenene vyvojare a maji smlouvy s jinymi firmami, ze jejich produkt
: _funguje_ tak, jak je dodan. Je to proste firemni strategie.

S tym suhlasim a beriem to urcite skor ako "ved to tam dajme,
uvidime co to spravi". Na moje prekvapenie si dokonca RH 7.2
poradil aj s tou mojou nestastnou USB tlaciarnou - akurat
bolo treba stiahnut hpijs, na co ovsem instalator upozornil
(vraj licencne dovody). Evidentne je podpora USB printingu
v 2.4.9 od RH dalej, ako vo vanilla jadrach - uz nie je
treba pouzivat hpoj (aspon kvoli tlaci).

K uplnemu stastiu by mi chybalo uz len to, aby som sa niekde
vedel jednoducho dostat k informacii, preco ta alebo ona funkcia
zaradena nie je a ake vendor-specific patche jadro obsahuje.
Informacia z bugzilly pride totiz neskoro - tam sa o probleme
dozviem, az ked ho uz niekto mal a o nom aj napisal...

Preberaju sa tieto veci na (otvorenych) RH mailing listoch?

V kazdom pripade sa po kratkom exkurze ku konkurencii poslusne
vraciam k RH :-) _Vobec_ sa mi sice nepaci, ze sa vanilla
jadro musi k stabilite dokopavat obozretnym vyberom "povolenych"
konfiguracii a spustou patchov, ktorym trva mesiace, kym sa
do 2.4 prepracuju, ale z pragmatickeho hladiska je to v sucasnosti
zjavne najmenej problematicke.

Zdravi
--
                                    Stano