redhad 7.1 + Ntfs

Pondělí Prosinec 17 10:05:43 CET 2001

On Sun, 16 Dec 2001, Stanislav Meduna wrote:

> V kazdom pripade sa po kratkom exkurze ku konkurencii poslusne vraciam
> k RH :-) _Vobec_ sa mi sice nepaci, ze sa vanilla jadro musi k
> stabilite dokopavat obozretnym vyberom "povolenych" konfiguracii a
> spustou patchov, ktorym trva mesiace, kym sa do 2.4 prepracuju, ale z
> pragmatickeho hladiska je to v sucasnosti zjavne najmenej
> problematicke.

Linus nemuze ani nechce prijmout najednou do jadra vse, co se kde da
najit.

Pokud chce nekdo vanilla jadro, ktere ma temer dokonceny cyklus a neni
potreba zaplat, at pouzije 2.2.19 nebo si pocka, az 2.4.x bude v podobne
situaci (tj. na konci cyklu). Jenze to zas v tom jadre bude kazdy prvni
chtit vymozenosti z nove rady...

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz