Compaq Armada 110 & Linux

Michal Lindner bear na mystique.sk
Neděle Prosinec 16 22:24:21 CET 2001

Zdravim,

 Ja mam tento notebook a pouzivam na nom mandrake 8.1, skusal som aj
RedHat 7.1 a tiez fungoval, akurat tie W2K co tam boli predinstalovane som
nikdy nenabootoval:-)

Co pouzivam a funguje: grafika(xfree), zvuk, USB, LAN, modem, cdrom

Co nefunguje: APM - absolutne ziadne APM funkcie jedine co funguje je SW
shutdown)

Neskusal som: IRDA, PCMCIA

Obcas ma trocha hneva mys/touchpad, ale to bude pravdepodobne chyba
driveru v xfree (poloha grafickej sipky sa niekedy dostane napravo od
skutocnej), je to ale dost zriedkavy jav, takze sa s tym da zit.

Miso

On Thu, 29 Nov 2001, Jaroslav Honsa wrote:

> Dobry den,
>
> ze jsem tak smely, ma nekdo zkusenost s instalaci Linuxu na notebook
> Compaq Armada 110? Hledal jsem pomerne rozsahle, ale nic moc jsem nenasel.
> Bud nejsou problemy nebo to nikdo nezkousel?
>
> Diky predem za odpoved.

Save the whales. Feed the hungry. Free the mallocs.