Compaq Armada 110 & Linux

Oldrich Sapak sap na ics.muni.cz
Pondělí Prosinec 17 08:07:51 CET 2001

On Sun, 16 Dec 2001, Michal Lindner wrote:

> Obcas ma trocha hneva mys/touchpad, ale to bude pravdepodobne chyba
> driveru v xfree (poloha grafickej sipky sa niekedy dostane napravo od
> skutocnej), je to ale dost zriedkavy jav, takze sa s tym da zit.

     Mivam stejny problem s notebookem Acer (RH 7.2, Xfree 4.1).
Kdyz tento stav nastane, nezavisi na window mgr. , v radkovem prostredi
je mys pod gpm dobra, ale Xsy jsou i po restartu chybne. Zatim mi
pomohl az reboot. Trochu jsem zkousel hledat na webu, ale vypadalo to,
ze si dosud nikdo nestezoval, tesi mne vsak, ze nejsem jediny.

                                   O. Sapak