Mys v Xech

Lubor Kolar lubork na porcus.cz
Pondělí Prosinec 17 09:08:34 CET 2001

> Ako v ktorej distribucii. V jednej nemenovanej sa mi podarilo
> chybne nastavit typ mysi (moja Genius NetMouse Pro zial akosi
> nesuhlasi s tym, co ako tento typ poznaju instalatory) a skoncil
> som - graficky instalator sa z klavesnice ovladat nedal...

Mam naprosto ten samy problem. V MDK8.1 mi Genius Netscroll mouse blbne.
Nejdriv funguje dobre, pak se prepnu do konzole pres Ctrl+Alt+F1, tam funguje
taky dobre. Pak se prepnu zpet do Xek a skoncil jsem. Mys je v pravem hornim
rohu a tam nahodne otvira menu apod. Spustil jsem HardDrake a Drakconf nebo
jak se to jmenuje a bohuzel jedno nejde ovladat mysi vubec (tusim ze
drakconf) a to druhe mi rozhodi obrazovku tak, ze nefunguje ani v Xech, ale
ani v konzoli a musim restartovat.
Nevim, jestli je ta mys Genius tak neuveritelne nestandardni a exoticka, ale
takovy problemy, co s ni mam v Linuxu, jsem snad jeste nevidel. A to je pry
MDK nejprivetivejsi distribuce :-(((
--
LK