Mys v Xech

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Pondělí Prosinec 17 10:21:16 CET 2001

On Mon, Dec 17, 2001 at 09:08:34AM +0100, Lubor Kolar wrote:
> Mam naprosto ten samy problem. V MDK8.1 mi Genius Netscroll mouse blbne.
> Nejdriv funguje dobre, pak se prepnu do konzole pres Ctrl+Alt+F1, tam funguje
> taky dobre. Pak se prepnu zpet do Xek a skoncil jsem. Mys je v pravem hornim
> rohu a tam nahodne otvira menu apod. Spustil jsem HardDrake a Drakconf nebo
> jak se to jmenuje a bohuzel jedno nejde ovladat mysi vubec (tusim ze
> drakconf) a to druhe mi rozhodi obrazovku tak, ze nefunguje ani v Xech, ale
> ani v konzoli a musim restartovat.
> Nevim, jestli je ta mys Genius tak neuveritelne nestandardni a exoticka, ale
> [...]

Měl jsem stejný problém (SuSE 7.0) a vyřešil jsem ho jednoduše
tak, že jsem vypnul gpm v textovém režimu. Jde to prý nastavit
v konfiguraci gpm, běželo to tu někdy před rokem. Jde o nastavení
forwardingu, pak myš funguje v obou režimech.

Distribucí to IMHO není.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal