Mys v Xech

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pondělí Prosinec 17 12:28:42 CET 2001

Zdravim!

> Mam naprosto ten samy problem. V MDK8.1 mi Genius Netscroll mouse blbne.
> Nejdriv funguje dobre, pak se prepnu do konzole pres Ctrl+Alt+F1, tam funguje
> taky dobre. Pak se prepnu zpet do Xek a skoncil jsem. Mys je v pravem hornim
> rohu a tam nahodne otvira menu apod.

Genius Netscroll jsem sveho casu pouzival a docela obstojne mi fungovalo
gpm nastavene na MS intellimouse s raw forwardingem a X server nastaveny
rovnez na dotycnou Microsoftovu mys.

Jinak pokud by to byla verze mysi podporujici jak PS/2 port, tak USB, vrele
doporucuji pripojit ji pres USB, to funguje perfektne.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not tried it." -- D.E.K.