Mys v Xech

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Prosinec 17 11:12:00 CET 2001

"Lubor Kolar" <lubork na porcus.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:200112170809.fBH8963V030528 na porcus.cz...

> Mam naprosto ten samy problem. V MDK8.1 mi Genius Netscroll
> mouse blbne. Nejdriv funguje dobre, pak se prepnu do konzole
> pres Ctrl+Alt+F1, tam funguje  taky dobre. Pak se prepnu zpet
> do Xek a skoncil jsem.

Skontrolujte, ci mate rovnake nastavenie mysi v gpm a X-och -
tipujem, ze Vam niekde zostala obycajna PS/2. Pokial ano
a stale to blbne, zvykne pomoct restart gpm.

Moje podozrenie je, ze ta mys ma akusi autodetekciu (pretoze
bez problemov nabehne ako obycajna PS/2) a protokol
zmeni az na explicitne poziadanie - proste ju po zmene
treba resetovat. Instalatory ten reset zrejme zabudnu urobit.

> Mys je v pravem hornim rohu a tam nahodne otvira menu apod.

Presne. Je pekne, ze mi tu niekto radil v tom konfiguratore
vyber mysi cancelovat, problemom v danom pripade bolo,
ze ona sa sama preklikala o tri nastavenia dalej :-)

> Nevim, jestli je ta mys Genius tak neuveritelne nestandardni
> a exoticka, ale  takovy problemy, co s ni mam v Linuxu, jsem
> snad jeste nevidel. A to je pry MDK nejprivetivejsi distribuce :-(((

RH bol z toho na vetvi tiez - treba pouzit standardne PS/2 nastavenie
a speciality riesit neskor.

Zdravi
--
                                                Stano