.net vs. pipe [was Re: Poznamka k clankum - Bill Gates]

Pavel Machek pavel na suse.cz
Pondělí Prosinec 17 13:52:13 CET 2001

Ahoj!

> Nerozumiem. Toto nie je o open versus proprietary, toto je
> o neexistencii/zaostavani technologii podporujucich komponentove
> programovanie na mikro- aj makrourovni. Ten problem by tu bol
> aj keby sme boli slobodnejsi ako GNU.
>
> Keby bol nas produkt opensource, tak by sa nezmenilo vobec
> nic - mohli by si sice tu komponentu doprogramovat, ale nadalej
> by ju nemohli pohodlne vyuzivat inde a na pripojenie inych

Na tohle jsem narazel.

> Chovat sa k nim netreba inak, ale robia ziadanymi ulohy, ktore
> doteraz nebolo treba riesit. To je na samostatnu debatu.

Okay, o activeX toho stejne moc nevim...

> Ono to tam smeruje tiez - XML over HTTP (napr. SOAP)
> vyzera dost pouzitelne ako nahrada roznych podivnosti.
>
> Co sa tyka poctu, kolkoze to mame RFC-cok? :-)

Radove min ne ruznych proprietalnich protokolu. Pravda, 2001 jich uz asi
je ;-).
								Pavel
--
Philips Velo 1: 1"x4"x8", 300gram, 60, 12MB, 40bogomips, linux, mutt,
details at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/velo/index.html.