Jak nahodit modul cyclades hned po startu ?

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Prosinec 17 16:03:45 CET 2001

On Mon, 17 Dec 2001, Petr Simek wrote:

> Nevite kde se to da nastudovat ? Jak se ma ten modules.conf vytvaret ?
> Nejak jsem to nepochopil...

> Protoze nechci pri kazdem updatu kernelu prekompilovavt jadro.
> Prikaz rpm -Fvh kernel-2*.rpm je podle mne mnohem jednodussi.

A nedelate to nejak moc slozite?

Ted ten stroj sice nemam u sebe, ale mel jsem podobnou potrebu natahovat
modul ovladace NVidia pro prislusne karty a taky Ataraid disk (Promise).
Misto hrani si s mudules.conf jsem aspon u MDK na tohle pouzil soubor
/etc/modules, ktery svoji ulohu, tj. natazeni do pameti pro zde
vyjmenovane moduly, provede dobre, nebot po nahozeni jsem tam mel potrebne
moduly zavedeny.

Zkuste zapatrat, zda neco podobneho nema i RH, nebo zda je pouze feature u
MDK.

R.V.