Jak nahodit modul cyclades hned po startu ?

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pondělí Prosinec 17 20:18:51 CET 2001

On Mon, Dec 17, 2001 at 03:25:43PM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	??? A jste si jist, ze jadro, ktere s dotycnym modules nepocita ho
> zkousne? Resp. opacne - proc si tedy nestahnete krome jadra i nove
> moduly?;-)
  Co treba dat to do /etc/rc.d/rc.sysinit ?

  btw. Pavel ma pravdu, pleskni alias do /etc/modules.conf a dej depmod -a
a je pokoj, natahovat to rucne je opravdu zvrhlost. Modul je od toho modulem,
ze se nepouziva, jen vyjimecne. Pak si ho natahne jadro. A pokud je to zakladni
vec, mohla by byt v jadre. A pokud tedy chces pouzivat distribucni jadra,
upgraduj pokazde i modul.
  Jinak do /etc/modules.conf muzes davat vice veci, u me je treba hoodne
dlouhy seznam :-)
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz