Pripojeni firmy k internetu

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Pondělí Prosinec 17 19:15:44 CET 2001

On Mon, Dec 17, 2001 at 06:05:39PM +0100, Kučera Petr wrote:
> Resim ted otazku jak pripojit jednu firmu pres ISDN komutovane
> pripojeni k internetu a rad bych se zeptal jestli někdo neco
> podobneho jiz delal.Jde mi o to jakym zpusoben delat postu,me
> napada jen qmail + serialmail,na servru udelat SMTP+POP3,jakym
> zpusobem se budou klienti (win98) dostavat na internet a jakym
> zpusobem budou stahovat postu.

Stavel jsem nekolik ISDN routeru na bazi RH7.0. Misto sendmailu jsem
pouzil masqmail -

   http://innominate.org/kurth/masqmail/

Postu jsem stahoval pomoci getmailu, stanice si ji prebirali
prostrednictvim standardniho pop3 a imap demona -

   http://www.qcc.sk.ca/~charlesc/software/getmail-2.0/

Na vytoceni spojeni jsem si napsal jednoduchy skript a volal jsem
jej prostrednictvim PHP kodu vlozeneho do www stranky. Nastavil
jsem tuto stranku v prohlizeci, jako vychozi a oni si jednoduse
klikli na tlacitko pripojit, resp. odpojit.

Existuji vsak i lepsi reseni a graficke frontendy pro windows -

  http://w3.cpwright.com/mserver/

> PS:Samozrejmne ze jsem te firme mohl ric,ze to udelame na M$ produktech,ale M$ mam uz plne zuby.

A dobre delate :-)

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467