Pripojeni firmy k internetu

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Úterý Prosinec 18 21:18:11 CET 2001

Miroslav Petricek wrote/napsal:
: >
: >     Co je na něm těžkopádného? (Podotýkám, že jsem před tím používal
: > Sendmail, který se dost nepříjemně administroval).
:
:   qmail mám docela rád, ale musím říci, že v některých oblastech je
: opravdu trochu těžkopádný, ostatně jako všechny programy od DJB.
:
: Například má poměrně malou množinu základních funkcí, které sice plní
: docela dobře, ale když k nim potřebujete něco doplnit, například
: antivir, SSL rozšíření nebo SMTP AUTH, nezbyde vám než patchovat. Při
: jedné-dvou záplatách to ještě nemusí být takový problém, ale pokud
: byste zkusil zkombinovat několik různých patchů, tak to chce trochu
: šikovnosti a špetku toho "programmingu". Každý kdo to kdy zkoušel
: určitě ví o čem mluvím...

  Vím. Ale když to nachystám jednou do balíčku (RPM), tak je to docela
dobře použitelné.

  Už mlčím.

Věroš Kaplan
--