Pripojeni firmy k internetu

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Prosinec 17 18:28:46 CET 2001

On Mon, Dec 17, 2001 at 06:05:39PM +0100, Kučera Petr wrote:

> Resim ted otazku jak pripojit jednu firmu pres ISDN
> komutovane pripojeni k internetu a rad bych se zeptal jestli někdo
> neco podobneho jiz delal.Jde mi o to jakym zpusoben delat postu,me
> napada jen qmail + serialmail,na servru udelat SMTP+POP3,jakym zpusobem
> se budou klienti (win98) dostavat na internet a jakym zpusobem budou
> stahovat postu.

Sendmail to normalne zvlada, jen jsem mel velke potize prinutit ten co
je v RH 7.2 aby nepouzival DNS, protoze mel snahu vytacet linku pri kazdem
prebirani posty z vnitrnich stroju. Postu stahovat normalne pres
fetchmail.

A nebo skuste misto sendmailu postfix. Ten si necha vysvetlit, ze nema
pouzivat DNS, mnohem snaze. Ale qmail se mi zda pro dialup skoro
dost tezkopadny.

Jedinou chybou postfixu je, ze neumi nechat bezet nejaky script
po dobu, nez odejde posta. To se ale pri dialupu dost hodi. Na SuSE jsem
na to nasel takovyhle script, ktery ted davam do redhatu:

#
# Let's throw our mails out here.
#
/usr/sbin/sendmail -q

sleep 10

# Loop until all messages have been tried at least once.
while mailq | grep '^[^ ]*\*' > /dev/null
  do
    sleep 10
  done

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pokrok je realizace utopii.