Pripojeni firmy k internetu

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Prosinec 17 21:51:57 CET 2001

Dan Ohnesorg napsal:
:
: Sendmail to normalne zvlada, jen jsem mel velke potize prinutit ten co
: je v RH 7.2 aby nepouzival DNS, protoze mel snahu vytacet linku pri kazdem
: prebirani posty z vnitrnich stroju. Postu stahovat normalne pres
: fetchmail.
:
: A nebo skuste misto sendmailu postfix. Ten si necha vysvetlit, ze nema
: pouzivat DNS, mnohem snaze. Ale qmail se mi zda pro dialup skoro
: dost tezkopadny.

    Dovolím si protestovat. Používám ho jak doma, tak pro některé
zákazníky a nemůžu si ho vynachválit.

    Co je na něm těžkopádného? (Podotýkám, že jsem před tím používal
Sendmail, který se dost nepříjemně administroval).

S přáním pěkného dne

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan < veros @ tac . cz >