Editor Emacs a LaTex

Pondělí Prosinec 17 22:23:57 CET 2001

On Sun, 16 Dec 2001, Zdeněk Mazanec wrote:

> Gimp podporuje celou radu formatu, ja naopak nevim nic o formatu .xcf.

XCF je "nativni" format Gimpu, do ktereho je Gimp schopen ulozit obrazek
vcetne vsech vymyslenosti jako jsou vrstvuy apod.

> Muj gimp (defaultni instalace podporuje formatu celou radu,
> z bitmapovych namatku png, jpg, bmp....

To by mela skoro kazda instalace Gimpu. Nicmene je pravda, ze prace s temi
formaty je realizovana formou pluginu, takze je mozne, ze je treba jen
nejak zkriplena konfigurace a pluginy to nebylo schopne najit.