Editor Emacs a LaTex

Jiří Mlíka jmlika na volny.cz
Pondělí Prosinec 17 01:07:31 CET 2001

ja ... wrote:

> Latex
> jinem.

     Používám Gimp 1.2.2 z distribuce Linux Mandrake 8.1. Soubory *.eps
vytváří, stačí soubor uložit jako PostScript. V průběhu ukládání se Gimp
zeptá na nějaké podrobnosti ohledně PS, v tuto chvíli lze zadat uložení ve
formátu *.eps.
     Obrázky pro LaTeX vytvářím v XFigu, který se mi velice osvědčil. XFig
umí exportovat do různých formátů např. kombinovaný PS/LaTex, což se velice
hodí při kreslení obrázků ve kterých má být napsaný nějaký složitější text
jako jsou matematické výrazy. Dá se tak vyřešit i problém s češtinou (viz.
TeXový balík psfrag).

     S pozdravem
                     Jiří Mlíka