Red Hat nebo Mandrake

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Úterý Prosinec 18 08:21:56 CET 2001

"Jan ' Kozo ' Vajda" <jvajda na somi.sk> schrieb im Newsbeitrag
news:200112180546.fBI5kNo20664 na ns.somi.sk...

> JA pouzivam na linux staniciach 100% mandrake ( 6.0, 6.1, 7.2, 8.0, 8.1 )
> ako kde a ako kedy ..

Ja pouzivam Red Hat, bol som pri nom niekedy od 4.2. Mandrake
som skusil a zase opustil. Moje skusenosti ukazuju na to, ze RH
venuje viac pozornosti testovaniu a stabilite, Mandrake ma zase
bohatsiu a aktualnejsiu instalaciu. Rozdiel v user-friendliness som
nepozoroval, rozdiel v pocte bugov, na ktore som narazil, ano.

> ale je to OSOBNY nazor ( predpokladam, ze o ten si stal )

dtto

> :> Nevim proc pri dnesnich moznostech (rozumej snadneho ziskani CD)
> :> si to lidi proste nezkusi? Ja vim, muze byt tezky pro nekoho udelat
> :> svoje rozhodnuti, spolehat na jine je urcite snazsi.
>
> mozno preto, ze na experimentovanie ie je cas, ked niektore veci clovek
> zisti az po urcitej dobe pouzivania ..

Presne tak. Pre vela ludi dnes naozaj plati, ze cas su peniaze -
spytat sa na nazor, vybrat podla toho a pokial to vyhovuje, zostat
pri tom je vyhodnejsia cesta, ako sam skusat vsetko mozne.

Zdravi
--
                                                     Stano