Red Hat nebo Mandrake

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Prosinec 18 09:53:24 CET 2001

Ja taky ;-)

> Ja pouzivam Red Hat, bol som pri nom niekedy od 4.2. Mandrake
> som skusil a zase opustil. Moje skusenosti ukazuju na to, ze RH
> venuje viac pozornosti testovaniu a stabilite, Mandrake ma zase
> bohatsiu a aktualnejsiu instalaciu. Rozdiel v user-friendliness som
> nepozoroval, rozdiel v pocte bugov, na ktore som narazil, ano.

Zalezi jake jsou vase pozadavky. Zasadni veci (moznost vyvoje, X) jsou
chodive v libovolne vetsi distribuci. Pokud mate specialni pozadavky, musite
k nim prihlednout pri vyberu "te sve". Neexistuje zadny univerzalni navod
jak si vybrat. Ja pouzivam vsude ruzne verze mandrake a (uz asi rok)
nepozoruji problemy ani se stabilitou, ani s vykonem, ani s kompatibilitou
(s malou vyhradou, pravda). Muze to byt tim, ze jsem nepocitil pouzivat v
systemu veci, ktere nejsou obsazeny v originalni distribuci (pripadne slo o
takove malickosti, ze to nestalo za rec)
Sveho casu jsem mel problem v redhatu (s jadrem v rade 7.0 na
dvouprocesorech). Kolega neda dopustit na debian, ma ovsem stable verzi
zablesenou vyvojovymi baliky a to ja nemam rad, stejne jako zanaseni veci z
tar.gz do balikove distribuce. Jiny kolega je udelany do redhatu a dela v
podstate to same co ja.
Zaver: vyberte si to, co pouzivaji lide ve vasem okoli.

---
Zdenek Mazanec, Contactel spol. s r.o.
+420 (2) 33011644
http://mandrake.redbox.cz