Linux bez HDD (ne tak uplne)

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Úterý Prosinec 18 10:32:06 CET 2001

Nekdy vypadnou zvlastni kombinace.
Mam pod stolem HP BRIO BAX s 450MH PIII
a nema to vetrak ani na CPU, ani ve zdroji.
Bajecne ticha masina (teda jinak docela zmamlana, ale ticha).
Skoda, ze to v praci nevyuziju, huci mi tu dalsi 3 pocitace,
switch a sem tam UPS ...
Videl bych ji na docela dobrou herni konzoli
(kdyby se ta primarni VGA dala nahradit GF2).
Ono krome Windoze na tom nic moc slavne nebeha ...

radek.karaffa na ct.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.309 / Virová báze: 170 - datum vydání: 17.12.2001