ISDN modem Diva 852 [vyřešeno]

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Úterý Prosinec 18 21:12:56 CET 2001

Zdeněk Böhm wrote/napsal:

: > Hraju si s tim treti den a zadny pokrok. Pochopil jsem dobre, ze externi
: > ISDN modem (COM port) je proste obycejny modem, jenom trosku rychlejsi?
:
: Zkus kouknout do archivu. Nekolikrat se tu probiralo, ze se toto zarizeni
: opravdu chova jako klasicky, jen rychlejsi, modem, akorat je to potreba
: pomoci prikazu (v archivu, nepamatuju se) prepnout do asynchronniho rezimu.

   Díky - něco jsem našel v archivu konference, něco v diskusích na
hardware.penguin.cz

   Po konzultaci s místním odborníkem jsme zjistili, že ten modem je
nějakej divnej (=nefunguje). Telecom asi moc dobře ví, proč ten modem
přestal distribuovat :-)
   Rozchodil jsem Asuscom a doufám, že ho brzo zadám do
http://hardware.penguin.cz/

S pozdravem

Věroš Kaplan
--