Vhodne CD-RW, parametry hdparm

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Prosinec 18 11:00:54 CET 2001

On Tue, 18 Dec 2001, Ondrej Rusek wrote:

> [...]

Ja toho uzivatele chapu, je tam exaktne napsano, ze X66 je UltraDma, coz
uz dneska umi kazdy novejsi disk, navic to cislo korespondovalo s
rychlosti, ale dnes uz umeji ATA 100.
Kdyby ta veta koncila jeste prikladem: -X68 is for UltraDma 100, tak to
asi pochopi daleko vice lidi, ja jsem to taky na poprve prehlidnul a musel
jsem jeste k tomu umet pocitat :)

Asi by nebylo marne tu stranku opravit/vylepsit.

Jak tedy spravne formulovat ten priklad?
-----
(-X68 is for UltraDma mode5 aka Ultra100)?
--------

Poradte...

R.V.