OT - jak na uctovani monitoru v DKP ?

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Prosinec 18 14:03:38 CET 2001

Prosim za prominuti, ale nevim kam se obratit o prakticke zkusenosti.

Vite nekdo jaka je soucasna uprava pro evidenci a nakup pocitacu ?
Konkretne v rozpoctove prispevkove sfere (potreboval bych cislo paragrafu
a prislusny zakon)

Jde o to, ze pry udajne nejde koupit monitor jako samostatne DKP - muysi
by napsany jako upgrade k pocitaci - to same se tyka pry mysi ci
klavesnice - pry nemuze byt klavesnice koupena samostatne jen tak - ale
zase se musi napsat jako upgrade. A co kdyz mam naopak pocitac a nechci k
nemu monitor - pry to neni mozne (co treba servery apod - popr s
terminalem docasne prinesenym ?)

Nechce se mi verit, ze je to pravda - jak to uctujete u vas ?

(jde hlavne o scitani limutu 40000 na DKP - monitopr se musi zauctovat do
ceny)
A co potom treba tiskarny aj - zase nemuzu koupit tiskarnu jen tak a dat
si ji kam se mi hodi - treba na sit pro vice pocitacu ?

Diky za toleranci a doufam v rozumnou odpoved.

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *