OT - jak na uctovani monitoru v DKP ?

Martin 'Goran' Moravec goran na ucw.cz
Úterý Prosinec 18 14:11:56 CET 2001

> Prosim za prominuti, ale nevim kam se obratit o prakticke zkusenosti.
>
> Vite nekdo jaka je soucasna uprava pro evidenci a nakup pocitacu ?
> Konkretne v rozpoctove prispevkove sfere (potreboval bych cislo paragrafu
> a prislusny zakon)
>
> Jde o to, ze pry udajne nejde koupit monitor jako samostatne DKP - muysi
> by napsany jako upgrade k pocitaci - to same se tyka pry mysi ci
> klavesnice - pry nemuze byt klavesnice koupena samostatne jen tak - ale
> zase se musi napsat jako upgrade. A co kdyz mam naopak pocitac a nechci k
> [...]
Jako clen vypocetni komise pro IFP AV CR, snad muzu dat rozumnou odpoved :-)

U nas je _vzdy_ monitor kupovan zcela zvlast.
Oduvodneni: Monitor je na pocitaci nezavisla cast a pro jejich velkou fluktuaci je nemozne jej navazat na jeden dany stroj u evidence. Mame merici pocitace bez monitoru a tez nekolik "pohotovostnich" monitoru v regalu. Tedy kazda objednavka na pocitac je jedna faktura a (mozna) objednavka na monitor je druha faktura.
(prislusenstvi (kb,mys) jsou u pocitace)

software byva treti faktura
(merici spolecne s mericima kartama)

--
    A novice was trying to fix a broken lisp machine by turning the
power off and on.  Knight, seeing what the student was doing spoke sternly,