Zdroje a limitiy v Linuxu (versus zobrazení TV)

Tomas Konir moje na molly.vabo.cz
Úterý Prosinec 18 15:02:21 CET 2001

On Tue, 18 Dec 2001, Libor Dub wrote:

> DOTAZ
> ---------
> Jak fungují zdroje a limity v systému Linux a jak se s nimi pracuje? Muze nastavení Linuxu ovlivnovat tok dat pri zobrazení na obrazovku X-serveru?
>
> PROBLÉM
> ------------
> [...]

IMHO bude problem jeste uplne nekde jinde, protoze ja muzu koukat na
televizi i v 1600x1200x24b bez nejakeho cerneho pruhu.

Athlon-1200
TV Wonder VE
Matrox G400

XFree-4.1
kernel 2.4.17-pre2-XFS

Odhadoval bych na problem s Xvideo extension, nebo v4l primo v XFree

P.S. Bylo by mozne psat radky s normalni delkou ?

--
Tomas Konir
Brno