Konfigurace obrazovky v nouzovém režimu

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Úterý Prosinec 18 15:13:21 CET 2001

Zdar

On Tue, 18 Dec 2001, Libor Dub wrote:

> 2) Spustil jsem Linux z LILA s parametrem "linux init=/bin/sh", tj v
> textovém reľimu. V terminálu se však opět nešlo nalogovat jako
> root. Nemusel jsem sice připojovat souborový systém linuxového disku
> jako v případě (1) a šel spustit i konfigurační program SaX2, avšak
> napsal mi, ľe konfigurační soubory čte pouze v reľimu READ ONLY, čímľ mi
> nebyl ničím platný. Stejné to bylo s přístupem ke konfiguračním soubrům
> - nešly editovat.

A proc to nezkusit jednoduse:

LILO boot: linux single

(Za linux si dosadte "lilovsky nick" vaseho jadra.)
No a mate linux v single user modu

Navic, vetsinou je xdm spousteno v runlevelu 5 takze by mozna stacilo
pouzit:

LILO boot: linux 3

Coz vam zajisti start v runlevel 3 ktery je povetsinou textovy.

Martin