Konfigurace obrazovky v nouzovém režimu

Pavel Houdek p.houdek na seznam.cz
Úterý Prosinec 18 15:16:28 CET 2001

Dne út 18. prosinec 2001 14:39 jste napsal(a):
> Nebot vyuľívám svůj hardware na maximum, nedalo mi v mem SuSE 7.3 takovou
> práci uloľit špatně konfiguraci obrazu, přesněji s vyšší obnovovací
> frekvencí (1280x1024, 75 Hz), neľ zvládá monitor (1280x1024, 74 Hz). Potom
> okamľite po startu X-ka mi monitor napsal "Over limit" a vypnul se.
>
> Pro řešení tohoto problému jsem nahlédl do SuSE referenčního manuálu a
> našel jsem postupně několik řešení, z nichľ mi však ľádné nefungovalo:

Zdravim,
Nebylo by jednodussi s vypnutym monitorem pustit komp pockat nez nastartuji X
pak  ctrl+alt+F1 prepnout na konzoli pustit monitor a poeditovat XF86Config ?
restartnout x server...

Nevim jestli tohle je profesionalni reseni ale jiz jsem podobne problemy
resil (doufam ze to prepinani u suse funguje pokud ne tak me prosim
nekamenujte...)

ph

--
Pavel Houdek