Tato konference

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Prosinec 18 16:17:58 CET 2001

On Tue, 18 Dec 2001, Libor Dub wrote:

> Mam problemy s touto konferenci a nebyl jsem schopny vypomoci si
> textem META-FAQ. Mozna se divam spatne a budou me tu ostatni
> kamenovat, ale nevim jak jinak to zjistit.
>
> Zajimalo by me, jestli existuje nejaky rejstrik temat razeny napr.
> podle data, kde by si clovek pravidelne, treba jednou tydne mohl
> prohlednout seznam temat, o nichz se v konferenci debatovalo. Taky
> kdyz treba pise vice lidi na jedno tema, mit prehled (znamy "strom"),
> jak se diskuze vyvijela.
> Vyhledavaci servery
>   linux.cz
>   serge.cz
> [...]

za 1. nastavte si ten Email.cz tak, aby zalamoval radky po 78 znacich,
kazdy sluzby mailovaci program to musi umet.

Jinak news servery presne splnuji ty pozadavky.

Ted jsem prochazel diskuzni skupinu cz.comp.linux na google.com a podle
meho to presne splnuje to co pozadujete.

Primarne jsou razeny prispevky podle data a to tak, ze cely thread je
jeden odkaz. Takze je krasne videt, o cem se mluvilo 18., 17., atd.
Nechapu argument, ze se tam objevi az za nekolik hodin kdyz primarnim
cilem je videt deni za uplynuly tyden?!

Takze reseni existuje, jenom to chce trochu snahy se mu prizpusobit...

R.V.