Tato konference

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Úterý Prosinec 18 16:24:38 CET 2001

On Tue, 18 Dec 2001, Libor Dub wrote:

> [...]
> data, kde by si člověk pravidelně, třeba jednou týdně mohl prohlédnout
> seznam témat, o nichž se v konferenci debatovalo. Taky když třeba píše
> více lidí na jedno téma, mít přehled (známý "strom"), jak se diskuze
> vyvíjela.
>
> Další drobný problém jsem měl, když jsem chtěl reagovat na téma, který
> jsem našel ve vyhledávacím serveru z předcházejícího dne. I když jsem
> zadal stejnej předmět, můj příspěvek nebyl zařazenej jako příspěvek do
> probíhající diskuze, ale jako nové téma (teď si od nějakých guru asi
Zrejmne vas postovni klient/server zrusil hlavicku:

> To neexistuje nějakej "meziksicht" (rozuměj interface) pro rozmazlený a
> pohodlný uživatele, kde by se posílaly příspěvky třeba prostřednictvím
> formuláře? S přehledným seznamem témtat?

Rozmazleny a pohodlni uzivatele pouzivaji mutt :-)
Zadny takovyto mezixicht neexistuje a pokud vim, tak jediny postovni
klient, ktery zobrazuje zpravy po threadech je mutt. Takze pokud mate
konto na nejakem linuxovem serveru nechte si na nej preposilat zpravy z
email.cz a zpravy ctete v muttu.
Jinak od free sluzeb typu email.cz bych sluzby typu zobrazovani zprav po
threadech neocekaval.

PS: ja pouzivam pine, tam staci drzet klavesu D a mate konferenci
prectenou taky dost rychle ;-)

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..