Mys v Xech

Petr Klima xklima08 na fest.stud.fee.vutbr.cz
Úterý Prosinec 18 20:55:42 CET 2001

Lubor Kolar wrote:
> Mam naprosto ten samy problem. V MDK8.1 mi Genius Netscroll mouse blbne.
> Nejdriv funguje dobre, pak se prepnu do konzole pres Ctrl+Alt+F1, tam funguje
> taky dobre. Pak se prepnu zpet do Xek a skoncil jsem. Mys je v pravem hornim
> rohu a tam nahodne otvira menu apod. Spustil jsem HardDrake a Drakconf nebo
> jak se to jmenuje a bohuzel jedno nejde ovladat mysi vubec (tusim ze
> drakconf) a to druhe mi rozhodi obrazovku tak, ze nefunguje ani v Xech, ale
> ani v konzoli a musim restartovat.

Mne kdysi kdosi tady radil, ze na opetovne rozchozeni funkce
mysi staci stisknout kolecko a zatocit s nim (stale
stistene). Je to sice neuveritelne, ale fungovalo mi to.
Jinak je opravdu treba nastavit mys v X na IntelliMouse.

Tosuja
xklima08 na stud.fee.vutbr.cz