sendmail problem

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Prosinec 19 07:48:52 CET 2001

:> > Pusteny firewal nebo takova opsna v sendmail.cf tusim options kde se pise
:> > ze ma poslouchat jen na localhostu ...
:> >
:> Dobre ranko,
:>
:> problem je uplne inde nez by sme cakali...
:>
:> isto mate /etc/hosts.deny ALL:ALL?
:> Tak potom do /etc/hosts.allow sendmail:ALL
:>
:> Tiez mi chvilu trvalo kym som na to prisiel....

nechcem vyzerat nevdacne, ale sendmail je linkovany s libwrap ?
( inak predsa nema co pozerat do /etc/hosts.[allow|deny] )
cestne sa priznam, ze spominany RH nevlastnim, ale toto by pre mna bola
novinka ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying