sendmail problem

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Prosinec 19 08:02:41 CET 2001

> :> isto mate /etc/hosts.deny ALL:ALL?
> :> Tak potom do /etc/hosts.allow sendmail:ALL
> :>
> :> Tiez mi chvilu trvalo kym som na to prisiel....
>
> nechcem vyzerat nevdacne, ale sendmail je linkovany s libwrap ?
> ( inak predsa nema co pozerat do /etc/hosts.[allow|deny] )
> cestne sa priznam, ze spominany RH nevlastnim, ale toto by pre mna bola
> novinka ..

Je to docela mozne, moje oblibena distribuce (mdk) v posledni verzi sendmail
s libwrap slinkovany ma (stejne jako ssh a dalsi veci snad jen s vyjimkou
apache). Pri vzdalenosti, kterou od sebe ma mdk 8.1 a rh 7.2 by me stejna
situace v rh odpravdu neprekvapila.

---
Zdenek Mazanec, Contactel spol. s r.o.
+420 (2) 33011644