Pouze FTP pristup

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Prosinec 19 08:23:49 CET 2001

On Wed, 19 Dec 2001, Jiri Barta wrote:

> Podmínky:
> 	pouze FTP přístup
> 	jejich root je v adresaři s www serverem, tj. nikam jinam se
> 		nedostanou
> 	nějak to šifrovat

Ftp samo o sobe sifrovani neumi.

> 	jako shell jsem jsem jim dal /bin/false a tím se nemohou přihlásit
> 	telnetem ani ssh, jejich $HOME je na root jejich www serveru, ale
> 	nevím jak zařídit něco jako chroot aba mi necourali po serveru. Pak

To uz se tady nekolikrat probiarlo - ja pouzivam proftpd, ktery tuto
featuru umi, tusim nekdo rikal, ze v novjesich wu-ftpd to taky lze, ale
nastesti s timto ftp serverem uz dlouho nemam nic spolecneho.

> 	mám problém s tím 	šifrováním ... FTP se mi moc nelíbí, ale v
> 	krajním případě ho povolím. Šifrovaným WWW rozhraním to
> 	prozatím řešit nechci.

scp?

Pokud budou Vasi uzivatele windowsari, existuje WinSCP, ktery se jim
urcite bude moc libit ;) (http://winscp.vse.cz)

--
JiKos.