Gnome 1.4 a plavajici ryba Wanda

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Středa Prosinec 19 11:39:57 CET 2001

Michal Panoch wrote:
> Stalo. Nejdriv jsem se domnival, ze mi to nekdo vzdalene na pustil
> na Xech, nacez jsem se zafirewalloval tak, ze mi prestala fungovat
> pulka systemu.. :) Az pozdeji jsem vygoogloval nasledujici odkaz:
>
> http://mail.gnome.org/archives/gnome-list/2001-July/msg00194.html

Moje reakce byla podobna :-)
(ifconfig eth0 down a nasledna prohlidka systemu).

Potom se mi podarilo "vygooglovat" :
(mimochodem vybornej termin - zacnu pouzivat)

"There's an Easter Egg in Gnome, which gives you a
1 in 4000 chance of fatting fish swimming across your screen.
Not to worry."

Jen me zarazilo , ze pri googlovani jsem narazil na
tak malo zdroju k tomuto "ukazu".

Roman DAVID