Tisk na USB tiskarnu (HP DeskJet)

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Prosinec 19 13:35:33 CET 2001

On 19/12/2001, Martin Bodlak wrote:

> Takze: RedHat 7.2, tisk pres USB, podpora pro HP DeskJet 845C/920C.

Ja mam HP 840C, rovnez na USB, rovnez na RH 7.2 a tiskne v podstate bez
problemu. Ovladace pouzivam od HP (http://hpinkjet.sourceforge.net/),
ghostscript je v RH 7.2 uz patricne upraven, takze ten neni treba
stahovat.

USB radic mi nasel RH pri instalaci a patricne upravil
/etc/modules.conf, takze pro tiskarnu bylo treba pouze pridat tamtez
radku

post-install uhci modprobe printer

(misto uhci muze byt i ohci - to se pozna podle toho, jestli je tam neco
jako "alias usb uhci" nebo "alias usb ohci").

Pak uz jen stacilo pomoci patricne konfiguracni utility, jejiz jmeno
jsem uz zapomnel (asi printconf, zcela jiste ne printtool), zvolit jako
port /dev/usb/lp0 a pak samozrejme patricny driver.

Pred nekolika dny jsem narazil poprve na jeden problem: vypnul jsem pri
tisku tiskarnu (poslal jsem do ni neco omylem) a po zapnuti uz nechtela
tisknou, dokud jsem neshodil a znovu nenahodil modul printer.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka